Saturday, December 12, 2009

lagu

menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuatku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku..

banyak kata
yang tak mampu ku ungkapkan
kepada dirimu

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

* aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil semula ragaku
ku ingin kau tahu
kuslalu milikmu yang mencintamu
sepanjang hidupku

(ulang *)

ni merupakan lagu yg paling-paling aku suka and minat sangat-sangat. lagu ni ada kaitan dgn diriku yg naif ini. lagu ni wat aku tenang dan wat aku gembira. pd aku lgu ni sungguh bermakna yg amat sangat pd aku. lgu ni kisah tentang cinta yg tak terucap (pd aku la). lgu ni gak wat aku teringatkan seseorg yg dah tak de dlm hidup aku. pd aku dia dah mati dlm hti aku. biar lah semuanya berlalu. lg pun dia tentu tak ingat kat aku dah. tp skrang ni aku dah ada seseorg yg aku rsa dpt m'gantikan dia tp aku tak yakin pdnya.

aku hrp satu hari nnt aku jumpe gak seseorg yg aku suke cm aku suka kt joo ji hoon ngan kim hyun joong, hoho perasan je aku ni mcm la dorg nak kat aku yg cute ni (oh lg la perasan hakhakhak). apa-apa pun skrg ni aku mls nak pikir psl cinta tp nak cite psl cinta leh. aku nak blajar dlu cinta-cinta ni kemudian hoho poyo aku ni. hah kalu de org nak kat aku cam ne? nak terima or tak? hoho sya akan pertimbangkan. kalu m'nepati cita rasa apa salahkan? gatal minah ni!. i think lbh baik aku blaja dlu kejar cita-cita aku bila aku dah ade kerja, dah ade umah dah ade kete bru aku pikir pasal cinta insya-allah.

ala cinta bleh di cari tp pelajaran hrus diutamakan (ayat tak betul sikit mcm ______ ) *tau-tau la. mls la nak cite pasal ni. aku nak pesan kpd sesiapa yg tngh dilamun cinta atau tngh dihanyut ombak cinta berhati-hatilah di jalan raya eh bukan jln raya la tp berhati-hati ketika bercinta tu. jga maruah diri and keluarga jgn smpi _______ (phm-phm la). mcm pesanan org tua-tua and muda. oklah jga diri baik-baik. jgn mainkan perasaan org nnt kita yg dpt balik.

pesanan penaja: belajar dlu bru bercinta tp kalu dah gatal sngt kawen terus! oopppssss..jgn dngar ckp penaja ni dia mereng sikit sebenarnye dia yg gatal nak bercintannn cintunn hikhikhik gurau sja dong :)

No comments:

Post a Comment

kata2 dari korg yg wt aq tersenyum :)