Thursday, December 9, 2010

baru biru haru

saya dh tukar nma blog ni kepada ILHAMHATI95.BLOGSPOT.COM
knape saya tukar? coz sya rasa nak tukar la..
korg jeles ke? tak mau jeles jeles ok..
ta baik.. nama blog saya sedap kan?
haha prasan. s'bnrnya saya letak nama ni coz saya rsa cam best lak..
korang tak rasa cam tu ke? nk maksud nma tu x?
ok tau korg x na kan? tp saya nak bg tau jugak!
coz saya tegah teruja giler ni..mksdnye

ILHAM : bile saya de ilham bru leh wt entry tuk blog ni klu tak..
jawabnya berhabuk la..sian
HATI : bile saya tulis entry mesti kene hati pun de sma klu x saya
tulis melalut..btul x? (sebelum ni un bkn melalut ke?)
saya suke hati saya..korg suke? saya ada hati pada DIA . boleh x?
tau korg jeles..ada saya kisah?
NOMBOR 9 n 5 : x tau asal letak nombor ni..tapi saya suke? korg
tak suke? ada saya kisah?

ok tu je la rsanye..de mna2 yg t'tinggal?
tak kan? saya bosan ni =.= tahap gule-gule..geram n tired..
ok la sya nak tido..dh ngantuk la..awal saya tidur..sayakan budak baik..
cehhh pasan!! booooooo dye..

p/s : asal bahasakan diri 'saya' ni? eerrrmm..ngade lebih!bye..
gotcha!!


SALAM MAAL HIJRAH UNTUK SEMUA

No comments:

Post a Comment

kata2 dari korg yg wt aq tersenyum :)