Tuesday, November 30, 2010

give away from abby online shopping

assalamualaikum, salam terjah tua..

sedang aq blogwalking sana-sini terjah sana sini, usha blog-blog orang sekali aq terjumpa satu give away from blog shopping ni..aq pun usha la kejap blog ni sekali aq nampak hadiah dye cantik la pulak. terus terasa nak join sekali, boleh x? pada yang suka shopping online tu boleh la kut join blog ni. nak terjah? klik SINI. aq nak try. kalau dapat alhamdulillah, kalu tak dapat cuba lagi. gambate!!

dengan kalimah bismillah (cehh..macam nak kasik ceramah jew..huhu)

1.Warganegara Malaysia : yes i am, duduk kat area KL, nak no.ic sekali tak?haaha gurau jew..


2.Yang betol-betol berminat. : sanggat berminat thas why join ni..

3.Mempunyai blog : mesti la ada..kalau tak tak buat entry ni

4.Kene Buat benda ini.. :)

                  l
                  l
                  l
                  l
               
a) Be my Followerrr!!! : dah jadi pun..kalau tak caya pergi check

b) Letakkan Banner Give Away Ni kat Blog Korang..


c) Komen Sedikit Pasal Blog Abby Online Shopping ( yang membina ) kutuk2 tamau!! :p : blog ni bagus untuk yang kaki shopping online. blog ni baru je tertubuhkan? jadi buat yang terbaik untuk setiap pelanggan anda dan barang-barang yang saya lihat di abby shop ni juga menarik dan kalau boleh nak beli semua tapi apakan daya saya tidak berkemampuan kerana saya masih belajar lagi tapi memang berhasrat nak memilikinya ^_^. apa kata kalau abby online shopping ni buat lebih banyak promosi supaya lebih ramai yang datang ke blog ini.

d) Kenapa pihak Abby Online kene bagi Hadiah ni kat korang..?? :
 pihak Abby online shopping kenap bagi hadiah ni kat saya kerana (dah macam jawab periksa kertas behasa melayu pemahaman dah)

1. saya teringin nak purse yang u all tayang tu..menarik and i like it!
2. nak hadiahkan kat mak kalau dapat handbag u yang cantik tu sebab teringin nak bagi something for my mother setelah susah payah jaga saya. (baik kan aq?.huu) and last but not least..
3. saya kan perempuan so sekali sekala nak jugak melaram dengan beg cantik! haha..hope dapat purse or beg dari pihak Abby Online Shopping!

e) Ucapan yang terbaek tuk Blog ini...hihihihi... :
 ucapan apa ya? hah.. semoga Abby online shopping ni terus maju dan maju. lakukan yang terbaik untuk business anda. semoga business anda mendapat sambutan yang amat mengalakkan dari blogger2 semua. usaha tangga kejayaan. kalau ada usaha kejayaan pasti mengirigi anda! semoga maju jaya! sekian..


kepada semua yang teringin nak join jangan lupa join.. tarikh tutup 15/12/2010..sapa cepat dia dapat..hahaha..tah apa-apa aq ni..eemmmmmrrmm..


p/s : aq tak akan update bloh dari 1-8/12/2010 sebab pulang ke kampung halamanku di kelantan. pakcik aq nak kawin..so  tak update blog selama seminggu..selamat rindu-rinduan kepada aq! huhu

gotcha!

No comments:

Post a Comment

kata2 dari korg yg wt aq tersenyum :)