Sunday, October 24, 2010


                                                               bermain di tengah hari,
bermain bersama anak mak suri,
bulan oktober dah nak pergi,
bulan november menyusul sekejap lagi.

amacam pantun aq? ada gaya tak? sebenarnya baru je berjinak-jinak dalam berpantun. rasanya dah agak lama aq tak menulis apa-apa kat blog ni since aq exam sampai la sekarang. Aq bukan apa..asal aq bukak je blog idea aq dah hilang tak tau nak tulis apa so aq just belek-belek je la blog ni. baiki mana yang patut. huhu.. this lately banyak sangat benda yang berlaku tanpa diduga. Contohnya, sekarang ni suara aq yang macam siti nur haliza ni (ok cepat muntah) telah hilang dan aq telah terlantar di rumah selama seminggu tanpa pergi ke sekolah..(yahooo..bestnya..) suhu badan aq juga dah naik, selere makanku yang sebelum ini seperti pantang nampak makanan juga sudah tiada dan badanku yang sebelum ini berisi sedikit telah menjadi kurus seperti papan (ye la tu) akibat kekurangan vitamin. tapi semua itu seminggu yang lalu. kini aq sudah kembali ceria seperti dulu-dulu cuma suara aq masih tiada. jadi tidak dapat la aq nak bercakap banyak (suka la korang kan). sebenarnya aq nak cerita kat korang pasal last week aq ngan kawan-kawan 6cS aq sambut birthday party group kami. kami telah sepakat untuk buat pada hari jumaat. pada awalnya kami mahu buat pada hari lain tapi di atas sebab-sebab yang tak boleh dielakkan so kami pun ambil kata putus buat hari jumaat bersamaan dengan 15/10/2010.

Jadi bila dah buat hari jumaat tu sah-sah la kiteorang tak pergi sekolah! yahooo..suka lagi..kau kalau bab tak sekolah suka je! ala sapa yang tak sukakan tak sekolah? so pada awalnya kami keluar rumah dalam pukul 9 pagi sebab tak nak g lambat-lambat nanti ramai orang. pening kepala kalau ramai orang tak boleh nak berjalan dengan hati yang riang. kami sampai di mid tak silap aq dalam pukul 10 lebih. kami round satu mid jap pastu kami pergi tempat tujuan utama kami untuk sambut birthday party kami. Kiteorang happy giler hari tu sampai tak nak balik rumah dah.. kami masuk sana, masuk sini, belek sana, belek sini, bergambar dan bergambar, tak perlu banyak kut yang aq perlu cerita. tak pe nanti aq kasi korang semua tengok pic yang sempat kami ambik..kalau ada yang berkenan jangan segan silu untuk bertanya pada aq. akanku cuba perkenalkan..gambar-gambar ni pun ada kat FB aq..
masa menunggu keretapi kami snap dlu gmbr.  


inilah dia kek kami..simple je..perisa chocolate! like!

semua air ditangan..tengok ayam tu besar kan? x tengok aq punya lagi besar..haxx
aq ngan huda..makan un sempat lagi nak snap..
time potong kek..klakar betul time ni. sume berebut nak potong kek macam jakun je..
peace wow!! kenyang dah time ni..
sebelum makan, kita bergambar dulu dengan kek tanda kenangan.. :)
6cS..sebelum balik kite snap dulu..huhu mulut aq macam something wrong je. menahankah? ohhh tidk sama sekali
berehat seketika..sambil menunggu yg lain..
aq rasa ni je kut yang dapat aq sajikan(macam makan la pulak) tapi kalau korang nak tengok lebih banyak gambar korang leh tengok kat fb aq je..gotca!!

No comments:

Post a Comment

kata2 dari korg yg wt aq tersenyum :)