Saturday, April 3, 2010

e-novel and happy birthday my friend!!

Happy birthday to you..happy birthday to you..happy birthday happy birthday,happy birthday to youuuuuuu..ehem sedap tak oden nyanyi? ada macam siti nur halimah tak?eh bukan tapi siti nurhaliza la..hehe perasan kan aq ni? okey sebenarnya aq nyanyi lagu ni khas untuk kawan aq yang menyambut ulang tahunnya yang ke-51 hari ni..51? bapak tua bebonar kawan oden? oohh 15 tahun daaa...ni ada sedikit ucapan untuk kau:

dear my friend ikhwan,(lelaki tau kawan sekelas aq)
aq nak ucapkan happy birthday tuk kau yg ke-15..
> semoga kau dimurahkan rezaki
> semoga kau jadi yg lebih baik.maksud aq bukan 
nye kau tak baik tp jd yyg lbh baik la..
ala mcm mna nak cakap ek?ah x pe la
> arap kau terus maju dan happy selalu macam aq..(promote
diri nampak?) x mau masam-masam
jam asam jawa
> semoga dapat 8A's dalam PMR..amin..
doakan aq juganya..
okey la tu je aq nak cakap yg penting kau 
gembira di samping keluarga yang tersayang..
BYE (>_<)

Dah habis pasal kawan aq. tutup citer pasal dia and bukak citer laen lak.dah hampir dua minggu aq tak mengupdate blog ni sbb exam berlangsung and tak cukup masa nak buat entry baru..sejak kebelakangan ni hobi aq adalah membaca e-novel..benda apa tu? korang jangan tanya aq sbb aq pun kurang faham apa tu e-novel tapi apa yang aq tau e-novel tu lebih kurang macam buat novel dalam blog la. Ala macam yang kita tau sebut je novel mesti kita ingat kena beli bukukan? tapi ni tak..novel yang terdapat dalam blog..macam mana nak cerita pun aq tak tau tapi ni aq akan cuba senaraikan e-novel yang aq tau and ada baca novel dorang..so yang minat baca novel klik la kat bawah ni..


hah ni la antara e-novel yang aq tau..tapi kalau korang ada e-novel yang korang tau bagi tau la kat aq..boleh kongsi..dorang ni a tabib sbb pandai buat jalan cerita and citer yang cukup best pada aq, pada korang tak tau la best or tak..setiap orang kan ada pendirian masing-masing so terpulang kat korang nak kata citer dorang best or tak tapi pada aq citer dorang best la juga..penceritaan yang menarik dan jalan cerita juga menarik,konsep cerita yang mengenai jiwa remaja (ye kot?)..waahhh macam pengkritik la pulok oden ni!!ok selamat membaca dan terus menyokong karya-kaya mereka dan terus menyokong bidang penulisan..ceeehhh terlebih sudah!!





janae!!!

No comments:

Post a Comment

kata2 dari korg yg wt aq tersenyum :)